środa, 17 marca 2010

Terapia Amigdaliną, Letrilem, Wit. B17

Po niefortunnym nawrocie choroby, rozpocząlem terapie Amigdalina, witamina B17.
Jest sporo ciekawych informacji na stronach internetowych. Opisane jest dokladne dzialanie oraz sklad witaminy B17, takze ukazane "przypadki", ktorym sie udalo za pomoca Letrilu uwolnic sie od nowotworu.

Czlowiek jest jednak taka istota, ktora nie uwierzy poki sama nie doswiadczy, jak to mowia niektorzy "cudu".

Ja moge powiedziec tyle, ze dzialanie Amigdaliny widac na wynikach morfologii, przy poziomach Leukocytow z poczatku leczenia i aktualych, jak rowniez Limfocytow.



Nie chce tym sposobem namawiac na WitB17, chce tylko przedstawic fakt, ze witamina B17 cos majstruje i niesie za soba jakies efekty dzialania.



Niestety podczas stosowania wit.B17 wymagana jest stala kontrola odpowiedniej kliniki, ktora pomoze w przypadku niedoborow morfologicznych.
Podczas stosowania Witaminy spradja Leukocyty, Limfocyty oraz HGb i PLT, w poczatkowej fazie leczenia, gdyz wiekszosc komorek we krwi to Leukocyty i limfocyty.

Istotne jest to, czy komorki w szpiku rowniez podczas dluzszego stosowania leku beda prawidlowe, a nowotworowe zostana zniszczone, zastapione zdrowymi?

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Witam Panie Mateuszu,
Spotkaliśmy się w Niemczech na terapii witaminą B17.
Jak się Pan czuje? Jest poprawa?
Życzę dużo zdrówka i siły:)
Pozdrawiam
Aga

Unknown pisze...

Chyba wypadałoby jakiś kontakt do siebie zostawić...agnesss274@wp.pl
Czekam na wiadomość, bo mam tez sporo pytań, na które myślę, że mógłby Pan mi odpowiedzieć:)
Jeszcze raz pozdrawiam
Aga

Anonimowy pisze...

Witam Panie Mateuszu ! Ja od 04.09 br zdecydowałam sie na I Faze doustna terapi metabolicznej B17 leczenie B17 w tabletkach + 35szt pestek dziennie + suplementy wspomagajace tak jak opisane w ksiazce. Na ten krok zmusilo mnie progresja choroby mimo brania wymarzonej Herceptyny( ja mam Her2(+++)G3) w chwili obecnej zjada mi płuca i kosci i nie chce sie zatrzymać juz 3 rok bez ustanej walki wiec nie mam nic do stracenia . Wit B17 zakupiłam w aptece w Czechach oprocz B17 jest wzmocnoona betaglukanem ktory bralam juz wczesniej. Mam Pytanie o ile moze Pan odpowiedziec albo inni ktorzy maja doswiadczenia w walce z tym "ŚMIECIUCHEM" witB17 jakie spostrzeżenia albo jakie uwagi a najwazniejsze czy jest poprawa .DLA MNIE TO JUZ CHYBA OSTATNIA DESKA RATUNKU ALE I TAK SIE NIE PODDAJE .....POTRZEBUJE OPTYMISTYCZNYCH PRZYKLADOW . MOJ MEIL rena45@op.pl

Anonimowy pisze...

odzywajcie się ,tutaj człowiek szuka ratunku a Wy ciszę wprowadziliście ...proszę

amigdalina pisze...

Czy ta amigdalina naprawdę działa?